søndag 9. januar 2011

Kjekke ting.

Alt vi har av personlige eiendeler er fortsatt bare det lille vi fikk med oss i hver vår koffert da vi reiste - men noen av dem viser seg å være viktigere og nyttigere enn andre. Men det er skremmende og samtidig ganske tilfredsstillende å se hvor lite vi klarer oss med - det føles nesten bortkastet med den store containeren som er på vei med altfor mange ting og klær. Jeg gruer meg litt til den kommer - nå er det så lett å holde det ryddig. Vasker opp hver gang vi har brukt noe - og klarer oss med 3 av hvert. Vasker klær hver dag - ikke noe problem. Rart, trodde ikke jeg skulle si det, men jeg har igrunnen det jeg trenger - og det gikk i en koffert!

Men tilbake til de viktige og nyttige tingene, også med i kofferten, som brukes hver dag og som ikke jeg klarer meg uten:
1. Built flaskeholder (holder flasken med vann kald lenger).
2. Built veske. Genial både på strand og i by - elsker den:-)
3. Built kameraveske
4. Built PC-mappe
5. Design Go penge-og kortlomme til å henge på innsiden av bukselinningen. Gjør det umulig for lommetyver.
6. Og sist men ikke minst mine Fit flops som jeg fikk av foreldrene mine til bursdagen. De er helt supre.

Alt bortsett fra skoene er kjøpt hos Norli:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar